Toggle navigation
  • Home
  • Inloggen

Veelgestelde vragen

Hier vindt je antwoord op de veelgestelde vragen van bloemisten.

- Veelgestelde vragen

In de budgetcoach heb ik op zondag de prognose voor volgende week ingevuld, maar ik zie hem niet. Hoe kan dit?

Het overzicht laat alleen de huidige week en vorige week zien. Dit betekent dus dat de nieuwe week pas op maandag zichtbaar wordt. Er wordt gewerkt aan een oplossing.



In de budgetcoach heb ik een dag afgesloten, maar er is niks gewijzigd

Dit kan je oplossen door op 'f5' te drukken. Er wordt gewerkt aan een oplossing



Hoe gebruik ik de fustadministratie?

Bij een bestelling voer je het ontvangen en retourfust in. Vervolgens komt in de fustadministratie (via menu->mijn flowerboxx) het totaaloverzicht te staan. U kunt hiermee precies bijhouden hoeveel fust u heeft ontvangen en retourgestuurd, inclusief bedragen.



Hoe wijzig ik de planning in de budget coach?

Mocht je je planning willen wijzigen, dan kan dit alleen voor dagen in de toekomst. Door naast de dag op 'wijzig planning' te drukken, kan je de verwachte omzet voor die dag veranderen.



Hoe voer ik een nieuwe week in bij de budget coach?

De budget coach zet elke week automatisch een nieuwe week voor je klaar. Je hoeft alleen op 'Voer week prognose in' te drukken en per dag je verwachte omzet in te vullen. De budget coach geeft vervolgens advies over hoeveel medewerkers je per dag nodig hebt en voor welk bedrag je in kan kopen om je marge te bewaken.



Hoe gebruik ik de budget coach?

Zorg eerst dat bij 'mijn bedrijf' de gegevens voor de budget coach ingevuld zijn. Vervolgens helpt de budgetcoach je met het plannen van de week en het inkopen van bloemen.



Waar kan ik terecht voor de Cash en Carry producten?

U kunt uw bestelling ophalen bij: Berkel Flowers & Plants Bezoekadres Klappolder 160 2665MP Bleiswijk



Ik heb één winkel met meerdere medewerkers, kan ik werken met 1 account?

Dat kan, maar u kunt beter nadat u eenmaal bent geregistreerd als bedrijf accounts toevoegen voor uw medewerkers, hierdoor kunt u later terugzien wie welke bestelling heeft gedaan. Dit doet u door op de knop "Account toevoegen" te klikken bij uw bedrijf.



Hoeveel bedragen de bezorgkosten?

De bezorgkosten bedragen op dit moment 35 euro per bezorging. Zodra andere bezorgdiensten zich op de flowerboxx aanbieden kan dit bedrag verschillen.



Hoe kan ik een kweker beoordelen?

Door naar het bedrijfsprofiel van de kweker te gaan, kunt u een beoordeling geven over de kwaliteit van de kweker.



Wat is de flowerboxx fee?

Om de kosten voor het beschikbaar stellen van het platform te dekken vraagt de flowerboxx aan de bloemist een fee van slechts 1 cent per steel.



Wat is de handling fee?

Van de handling fee worden de kosten voor de "Handling", bijvoorbeeld bulkbreken en klaarzetten voor transport georganiseerd. De handling fee bedraagt 5% over de bestelde producten.



Waarom bestaat de Flowerboxx?

Om kwaliteit te waarborgen, iedereen die waarde toevoegd in de bloemenketen kan meedoen, of het nu gaat om kweken, transport, handling of andere dienstverlening!



Waarom is de kwaliteit van de bloemen zoveel beter?

Omdat de flowerboxx kwekers en bloemisten verbindt! De flowerboxx stimuleert innovatie in de bloemensector, door het verbinden van kwekers en bloemisten kunnen ervaring en kennis worden gedeeld. Hierdoor ontstaan betere producten voor een hogere klanttevredenheid.



Wanneer krijg ik de bloemen bezorgd?

U kunt kiezen voor levering vandaag (tot 12:00 bestellen, bezorging tussen 14:00 en 16:00) of voor morgen (tot 22:00 bestellen, bezorging tussen 17:00 en 24:00)



Kan ik als bloemist contact opnemen met de kweker?

Ja, dat kan! U kunt de contactgegevens vinden via de deelnemerslijst in de menubalk.



Flowerboxx

Over ons
Veelgestelde vragen
Privacyverklaring

Klantenservice

Gooimeer 2 1411 DC Naarden

Telefoon : 010 262 4515 (Ma t/m vr: 08.30 – 16.00)

E-mail : servicedesk@flowerboxx.net


© 2015 - 2022 - Flowerboxx B.V.